Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości

KontaktWileńska 4 (ICNT)
tel.: +48 56 611 26 40
+48 56 611 26 41
+48 56 665 60 35
e-mail: aip@umk.pl

Design Thinking, co to takiego ? Wykład i interaktywne warsztaty ze specjalistką z Doliny Krzemowej dr Katarzyną Bachnik

Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości UMK wraz z organizatorem spotkania Urzędem Marszałkowskim w Toruniu zapraszają wszystkich zainteresowanych, w tym przedsiębiorców, naukowców, studentów, pracowników IOB do wzięcia udziału w wykładzie oraz warsztatach nt. Design Thinking, czyli twórczego, kreatywnego rozwiązywania problemów; User Experience Design; Problem Finding Problem Solving.

Spotkania poprowadzi dr Katarzyna Bachnik z Hult International Business School w San Francisco.

Spotkania odbędą się w dniu 17 grudnia 2018 r.

1. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu

godz. 9:00 Wykład 

godz. 10:45 Warsztaty  (adresowane głównie do studentów i młodych przedsiębiorców).

Wykład i warsztaty będą przeprowadzone w języku angielskim.

Prosimy o potwierdzenie udziału do dnia 14 grudnia 2018 r. na adres a.dembowska@kujawsko-pomorskie.pl

 2. Interdyscyplinarne Centrum Nowoczesnych Technologii UMK przy ul. Wileńskiej 4

godz. 15:00  Spotkanie (adresowane głównie do przedsiębiorców, przedstawicieli start-upów) o tematyce:

Jakie umiejętności miękkie są niezbędne w Dolinie Krzemowej, by odnieść sukces?

Komunikacja, kreatywność, inteligencja kulturowa, nastawienie? Integracja kulturowa.

Prosimy o potwierdzenie udziału do dnia 14 grudnia 2018 r. na adres a.dembowska@kujawsko-pomorskie.pl

 

Spotkania organizowane są przez Urząd Marszałkowski w Toruniu w ramach projektu pn. „Wykłady i warsztaty naukowców, przedsiębiorców oraz inwestorów z Doliny Krzemowej”.

Partnerami przedsięwzięcia są Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Apator S.A. oraz Optiquard S.A.

 

Dr Katarzyna Bachnik jest ekspertem z 12-letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania, innowacji, marketingu międzynarodowego, społecznej odpowiedzialności biznesu i mediów społecznościowych. Pracowała jako wykładowca, trener, redaktor. Jest autorką lub współautorką kilkudziesięciu publikacji i projektów odnoszących się do ww. tematów (w tym jest autorką książki "Skandynawskie uwarunkowania kulturowe w procesach zarządzania” i współautorką książki "Potencjał biznesowy mediów społecznościowych").

Jako pracownik Instytutu Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie zdobyła kilka prestiżowych międzynarodowych stypendiów zagranicznych, w tym stypendium Fulbrighta w kategorii Fulbright Senior Advanced Research Awards 2012-2013, które wiązało się z realizacją autorskiego projektu badawczego "Social media in shaping a new business model against the background of cultural changes" w Haas School of Business, University of California, Berkeley. Jako profesor wizytujący współpracowała z ESADE Business School w Barcelonie, Cass Business School w Londynie i Burapha University w Tajlandii. Doświadczenie akademickie uzupełnia doświadczeniem biznesowym, poprzez współpracę z firmami w rolach marketingowych lub konsultingowych. Dzięki rozległej wiedzy i praktyce międzynarodowej, przyjmuje holistyczne podejście do problematyki zarządczej i marketingowej. Aktualnie ma afiliację Hult International Business School w San Francisco.

pozostałe wiadomości